Często zadawane pytania

Produkty

Jak mogę uzyskać więcej informacji o produkcie?

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych produktach, zadzwoń do nas bezpośrednio pod numer +48 888 458 398 lub zostaw wiadomość na contact.pl@teilor.pl.

Czy produkty posiadają certyfikaty gwarancyjne?

TEILOR oferuje certyfikaty gwarancyjne na całą swoją biżuterię. Biżuteria TEILOR posiada specjalne oznaczenie  zawierające informacje o jej wytworzeniu, takie jak próba metalu szlachetnego i karatowość kamieni.

Czy otrzymam certyfikat gwarancyjny dla diamentów oraz innych kamieni szlachetnych występujących w produktach TEILOR?

Do każdej biżuterii TEILOR z kamieniami szlachetnymi dołączany jest certyfikat gwarancyjny poświadczający ich autentyczność i jakość.

Czy mogę zmienić rozmiar kupionego pierścionka, jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

To zależy od modelu danego pierścionka. Jeśli model nie posiada dodatkowych kamieni ustawionych po bokach, można go łatwo skorygować w warsztacie TEILOR.

Jaką biżuterię można grawerować?

Grawerować można biżuterię o szerokości 3 mm posiadającą odpowiednią ilość miejsca do wykonania zleconego grawerunku.

Czy znajdę tę samą biżuterię w różnych sklepach TEILOR?

W TEILOR znajdziesz bogaty wybór biżuterii oraz akcesoriów, które dostępne są w naszym sklepie internetowym. Aby dowiedzieć się, w którym z naszych sklepów możesz znaleźć interesujący Cię produkt, skontaktuj się z nami. Kliknij tutaj, aby sprawdzić wszystkie nasze sklepy.

Czy tworzycie biżuterię na zamówienie?

Nie wykonujemy spersonalizowanych projektów na zamówienie, jednak oferujemy bardzo duży wybór gotowych produktów.

Obrączki ślubne

Czy modele obrączek ślubnych prezentowane na stronie internetowej można modyfikować?

Tak, większość modeli obrączek prezentowanych na stronie teilor.pl można dostosować do własnych wymagań.

Czy mogę zwrócić parę obrączek ślubnych?

Ze względu na to, że wybrane obrączki zostaną dopasowane pod Państwa wymagania, obrączki te nie podlegają zwrotowi.

Obrączki wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotowi.

Czy można skorygować rozmiar wykonanych obrączek?

Jeśli konstrukcja obrączki na to pozwala, rozmiar obrączek można skorygować w warsztacie TEILOR.

Jaką treść można wygrawerować po wewnętrznej stronie obrączek ślubnych?

Jeśli chcesz nosisz obrączkę z uwiecznioną historią Twojej miłości, TEILOR oddaje do Twojej dyspozycji szeroką gamę opcji grawerowania. Ilość znaków użytych do wygrawerowania Twojej treści będzie ograniczona ze względu na ograniczoną ilość miejsca na obrączce.

Czy obrączki posiadają certyfikat gwarancji?

Obrączki dostarczane są wraz z certyfikatem gwarancji potwierdzającym ich autentyczność.

Zamówienie

Co się stanie, jeśli złożę zamówienie na produkty, które w międzyczasie staną się niedostępne?

W takiej sytuacji skontaktuje się z Tobą przedstawiciel TEILOR telefonicznie lub e-mailem, który poinformuje Cię, że wybrane produkty nie są już dostępne. Nasz przedstawiciel spróbuje przedstawić Tobie najkorzystniejsze alternatywy dla wybranego produktu w tym samym przedziale cenowym.

Płatność i dostawa

Jakie są akceptowane metody płatności?

Płatności można dokonać kartą kredytową lub gotówką przy odbiorze paczki.

Aby uzyskać dodatkowe informacje, zapoznaj się z sekcją metod płatności.

Czy do ceny zakupu wliczone jest  pakowanie lub zapakowanie na prezent wybranej biżuterii?

Przed wysłaniem kupionego produktu do odbiorcy, TEILOR proponuje bezpłatne pakowanie lub spersonalizowane torebki prezentowe.

Czy otrzymam  dodatkowy rabat posiadając kartę TEILOR Club?

Zniżka i korzyści wynikające z posiadania karty TEILOR Club będą wliczone do wszystkich Twoich zamówień internetowych.

Jaki jest koszt wysyłki?

Zamówienia złożone na naszej stronie objęte są usługą darmowej dostawy.

Jak zostanie dostarczony mój produkt?

Wszystkie towary zakupione na stronie internetowej są wysyłane za pośrednictwem firmy DHL.

Jaki jest szacowany czas dostawy zamówionego produktu?

Jeśli produkt jest dostępny w magazynie, czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni od złożenia zamówienia.

Polityka zwrotu lub wymiany produktów TEILOR

Czy mogę wymienić produkt?

Jeśli otrzymany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zdecydować się na wymianę na dowolny inny produkt z naszej oferty. Wymiana jest możliwa tylko w ciągu maksymalnie 30 dni od zakupu. Skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem contact@teilor.pl, aby uzyskać więcej informacji.

Kto pokrywa koszty transportu, jeśli zdecyduję się na wymianę mojego produktu?

Wszystkie zamówienia online korzystają z bezpłatnej wysyłki zwrotnej tylko wtedy, gdy prośba zostanie złożona z mojego konta lub pisemnie na adres contact.pl@teilor.pl.

Czy mogę zwrócić produkt TEILOR kupiony przez Internet?

Jeśli zakupiony produkt nie odpowiada Twoim potrzebom, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Kto pokrywa koszty transportu, jeśli zdecyduję się na zwrot produktu?

Jeśli powodem dokonania zwrotu są niezgodności lub problemy techniczne związane z produktem, koszty transportu są pokrywane przez naszą firmę.

Jeśli powody dokonania zwrotu są osobiste i nie wynikają z problemów związanych z produktem, wtedy klient pokrywa koszty transportu.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy, jeśli zwrócę produkt zakupiony w sklepie internetowym?

Jeśli zwrócisz produkt zakupiony w sklepie internetowym, zwrot pieniędzy zostanie dokonany na Twoje konto bankowe, po ocenie zwróconego produktu. Informujemy, że zwrotowi podlegają wyłącznie produkty zakupione w sklepie internetowym.